Am aprobat studiul de fezabilitate pentru inelul 4 est – între Calea Buziașului și canalul Bega

Am aprobat studiul de fezabilitate pentru inelul 4 est – între Calea Buziașului și canalul Bega

Inelul 4 este cheia fluidizării traficului din Timișoara, împreună cu realizarea centurii, lucrare aflată în sarcina Ministerului Transportului.

Pentru inelul 4 est, tronson cuprins între Calea Buziașului și Bega, am finalizat studiul de fezabilitate și el a fost aprobat în Consiliului Local.

Este o investiție care răspunde nevoilor moderne de mobilitate urbană. Cei 7 km de drum au trotuare late pentru pietoni, piste pentru bicicliști despărțite de carosabil de cordoane verzi și 4 benzi pentru preluarea traficului din periurban.

Inelul 4 est - între Calea Buziașului și canalul Bega

Inelul 4 este un proiect strategic pentru Timișoara și întreaga zonă metropolitană. Doar tronsonul AEM-Bega costă 190 de milioane de lei. Din păcate nu putem să obținem fonduri europene pentru această lucrare pentru că Uniunea Europeană nu mai finanțează infrastructură rutieră în interiorul orașelor. Cât putem vom suporta din bugetul local și în paralel căutăm neobosit surse de finanțare naționale.

În tot acest timp nu am stat, ci am finalizat lucrări care completează inelul 4 est. Am finalizat șantierul de pe Prezan-Venus, precum și extinderea și modernizarea Căii Buziașului. Avansăm cu lucrarea pe Stan Vidrighin și o finalizăm în 2024. Inelul 4 nord, segmentul Măcin-Constructorilor-Imbroane, e de ceva vreme gata, o lucrare apreciată atât de locuitorii din zonă, cât și de cei din Dumbrăvița.

În latura vestică a Timișoarei, lucrăm la Pasajul Solventul, am avansat în partea de proiectare la Podul Solventul și am contractat serviciile de proiectare pentru continuarea străzii Gării, respectiv Noua Radială Vest.